Regulamin

REGULAMIN SKLEPU FASSO.PL

POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.fasso.pl zwany w dalszej części sklepem jest własnością firmy:

P.P.H.U. „FASSO” Sławomir Wilczek
ul. Srebrna 27
85-461 Bydgoszcz
tel: + 48 52 584 84 65
e-mail: tomaszewski@fasso.pl

NIP 967-100-47-80
REGON 093081049

Nr konta bankowego:  97 1140 2017 0000 4502 0951 7949

1. Sklep internetowy fasso.pl umożliwia dokonywanie zakupów poprzez sieć internetową zgodnie z niniejszym regulaminem.
2. W celu dokonania zakupu należy zarejestrować się w systemie sklepu.
3. Zamawiania produktów znajdujących się na stronie internetowej  Sklepu dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza zamówienia.
4. Poprawne wypełnienie formularza rejestrowego powoduje uaktywnienie konta użytkownika.
5. Konto użytkownika jest własnością Sklepu i może zostać usunięte bez podawania przyczyn.
6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych DZ.U.Nr 133 poz.833.
7. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowo przeprowadzony proces rejestracji i zamawiania.
8. Zamówienie w Sklepie może złożyć każda osoba która ukończyła 18 lat jak ,  osoby prowadzące działalność gospodarcza, oraz spółki prawa handlowego.
9. W przypadku pytań prosimy o kontakt  – dane w zakładce kontakt.

PRZEDMIOT TRANSAKCJI
1. Przedmiotem sprzedaży on-line są produkty oferowane na stronie www.fasso.pl  w chwili składania zamówienia.
2. Ceny wszystkich produktów wyrażone są w PLN i podane w kwotach brutto oraz netto.
3. Ceny podane na stronie sklepu obowiązują tylko dla transakcji poprzez internet.
4. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.

ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu.
2. Zamówienie konstruowane jest na zasadzie wypełniania koszyka.
3. Do zawarcia umowy pomiędzy klientem a sklepem dochodzi w momencie wysłania i potwierdzenia przez klienta zamówienia.
4. Zamówienia z wybraną płatnością w formie „przelew bankowy” , z których wpływ środków nie zostanie odnotowany w ciągu  4 dni roboczych zostają automatycznie anulowane.
5. W przypadku pojawienia się okoliczności niezależnych od sklepu, zastrzega on sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień, bądź przedłużenia czasu realizacji.
6. Informacje o brakach , bądź wydłużonym czasie realizacji , będą przekazywane klientowi tak szybko jak to tylko możliwe.
7. Podczas logowania klient dokładnie podaje adres e-mail oraz telefon kontaktowy, które niezbędne są podczas realizacji zamówienia.
8. Umieszczenie towaru w koszyku nie jest równoznaczne z jego zakupem.
9. Klient składając zamówienie jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się  z treścią regulaminu sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

PŁATNOŚCI

1.Przelew na konto bankowe  Nr:  97 1140 2017 0000 4502 0951 7949 (w tytule przelewu należy podać nr zamówienia)
2. Zamówienia do 1500zł brutto – transport na koszt kupującego 90 zł netto
3. Zamówienia powyżej 1500zł brutto – koszty transportu pokrywa sprzedający.
4. Momentem rozpoczęcia realizacji zamówienia  w przypadku zapłaty przelewem jest dzień wpływu środków na konto bankowe. Przy zamówieniach za pobraniem – dzień  po złożeniu zamówieni.
5. Termin realizacji dostawy wynosi  do 14 dni roboczych,  w przypadku niektórych produktów do 21 dni roboczych.
6. Faktura VAT wysyłana będzie wraz z towarem.

DOSTAWA
1. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej. Możliwa jest inna forma dostawy po wcześniejszych uzgodnieniach ze sprzedającym.
2. Zakupiony towar będzie dostarczony pod adres wskazany na formularzu zamówienia.
3. Po dokonaniu odbioru przesyłki klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół w obecności kuriera ( odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), oraz skontaktować się ze sklepem. Protokół taki stanowi jedyną podstawę do uznania reklamacji.
4. Z chwilą pokwitowania odbioru  towaru,  na kupującego przechodzi prawo własności , oraz  wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem , a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

ZWROTY
1. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2002r  z towaru zamówionego  w naszym sklepie można zrezygnować bez podawania
przyczyn w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został
w żaden sposób zniszczony . Zwracany towar powinien mieć oryginalne opakowanie.
2. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód sprzedaży (faktura VAT).
3. Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto, lub przekazem pocztowym.
5. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.
6. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt klienta.
7. Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia towaru przed ewentualnymi  uszkodzeniami w trakcie transportu..
8. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.

GWARANCJE I REKLAMACJE
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
2. W przypadku wykrycia wad technicznych prosimy o skontaktowanie się z nasza firmą w celu omówienia sposobu wymiany produktu ,  zamiany na inny lub zwrotu pieniędzy.
3. Koszt przesyłki uznanej reklamacji ponosi sklep.
4. Zwracany  towar powinien mieć oryginalne opakowanie, zawierać wszystkie elementy. Do towaru należy dołączyć dowód sprzedaży.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Prezentacja zawartości sklepu , nie stanowi oferty  handlowej  w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz asortymentu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
4. Sprawy sporne będą rozstrzygane przed sądem właściwym dla siedziby sklepu.